Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grójcu

Wyszukiwarka

Nabór na stanowisko Inspektora w Sekcji Księgowości

Grójec, dnia 22 stycznia 2025 r.

 

Miejsko-Gminny

Ośrodek Pomocy Społecznej

05-600 Grójec Al. Niepodległości 6a

Tel/fax. 48/664 36 78 tel. 48/664 31 55

 

Nabór na stanowisko Inspektora w Sekcji Księgowości

w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Grójcu

 

Dyrektor Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grójcu

ogłasza nabór na stanowisko Inspektora w Miejsko - Gminnym Ośrodku

Pomocy Społecznej w Grójcu

 

1. Wymagania niezbędne:

1. Spełnienie wymogów określonych w art.6 ust. 1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1282 / określonych dla stanowisk urzędniczych,

2. Znajomość zagadnień z zakresu płac, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych,

3. Wykształcenie wyższe.

4. Co najmniej pięcioletni staż w księgowości ,

 

2. Wymagania dodatkowe

1.Znajomość obsługi programu płacowego, /preferowany Xpertis /,

2.Preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach finansów publicznych,

3.Umiejętność organizacji pracy,

4. Samodzielność,

5. Umiejętność pracy w zespole i w warunkach stresu.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku

1.Sporządzanie list płac z wykorzystaniem programu komputerowego, Xpertis

2.Prowadzenie ewidencji oraz sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń,

3.Prowadzenie rozliczeń z US oraz ZUS- obsługa programu PŁATNIK,

4.Prowadzenie pogotowia kasowego, sporządzanie raportu kasowego,

5.Prowadzenie ewidencji środków trwałych.

6. Sporządzenie list wypłat zasiłków z pomocy społecznej

7. Prowadzenie kart urlopowych i ewidencji czasu pracy

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1.Miejsce pracy: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grójcu,

05-600 Grójec, Al. Niepodległości 6a.

2.Praca 1 etat.

3.Obsługa interesantów.

4.Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

5.Zatrudnienie po spełnieniu formalności na okres 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia

służby przygotowawczej dla osób, które nie były zatrudnione w jednostce

samorządowej z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas określony lub

nieokreślony.

 

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego naboru 6 % wskaźnik

zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy

Społecznej w Grójcu nie został osiągnięty.

6. Wymagane dokumenty:

 1. podpisany własnoręcznie list motywacyjny,

2. własnoręcznie podpisane CV
3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
5. kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
6. kopie zaświadczeń, dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach (jeżeli kandydat posiada),
7. własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata:
a) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
b) o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) o stanie zdrowia pozwalającym na objęcie stanowiska
d) o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź w przypadku jej prowadzenia,
o profilu działalności gospodarczej,
e) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji,

f) o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji, 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonej i opisanej kopercie „Nabór na stanowisko inspektora w Sekcji Księgowości" w siedzibie Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej – Grójec ul. Niepodległości 6a w godzinach od 8 00 do 1500 lub przesłać drogą pocztową na wyżej wymieniony adres z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora w Sekcji Księgowości". Dokumenty należy składać do dnia 5 lutego 2025 r. (w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień dostarczenia do urzędu – data nadania przesyłki nie ma znaczenia). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane!

 

Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zostanie opublikowana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej na stronie www.grojecmiasto.pl i na tablicy ogłoszeń MGOPS i UG i M.

 

 

Dodatkowych informacji o naborze udziela

- Izabella Socha tel. 48 664 36 78 wew. 42

Dyrektor

Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grójcu

 

Facebook.com X.com

Zobacz również