Grójec, dnia 22 stycznia 2025 r.
Miejsko-Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej
05-600 Grójec Al. Niepodległości 6a
Tel/fax. 48/664 36 78 tel. 48/664 31 55
Nabór na stanowisko Inspektora w Sekcji Księgowości
w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Grójcu
Dyrektor Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grójcu
ogłasza nabór na stanowisko Inspektora w Miejsko - Gminnym Ośrodku
Pomocy Społecznej w Grójcu
1. Wymagania niezbędne:
1. Spełnienie wymogów określonych w art.6 ust. 1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych /t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1282 / określonych dla stanowisk urzędniczych,
2. Znajomość zagadnień z zakresu płac, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych,
3. Wykształcenie wyższe.
4. Co najmniej pięcioletni staż w księgowości ,
2. Wymagania dodatkowe
1.Znajomość obsługi programu płacowego, /preferowany Xpertis /,
2.Preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach finansów publicznych,
3.Umiejętność organizacji pracy,
4. Samodzielność,
5. Umiejętność pracy w zespole i w warunkach stresu.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
1.Sporządzanie list płac z wykorzystaniem programu komputerowego, Xpertis
2.Prowadzenie ewidencji oraz sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń,
3.Prowadzenie rozliczeń z US oraz ZUS- obsługa programu PŁATNIK,
4.Prowadzenie pogotowia kasowego, sporządzanie raportu kasowego,
5.Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
6. Sporządzenie list wypłat zasiłków z pomocy społecznej
7. Prowadzenie kart urlopowych i ewidencji czasu pracy
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1.Miejsce pracy: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grójcu,
05-600 Grójec, Al. Niepodległości 6a.
2.Praca 1 etat.
3.Obsługa interesantów.
4.Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
5.Zatrudnienie po spełnieniu formalności na okres 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia
służby przygotowawczej dla osób, które nie były zatrudnione w jednostce
samorządowej z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas określony lub
nieokreślony.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego naboru 6 % wskaźnik
zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy
Społecznej w Grójcu nie został osiągnięty.
6. Wymagane dokumenty:
1. podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
2. własnoręcznie podpisane CV
3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
5. kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
6. kopie zaświadczeń, dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach (jeżeli kandydat posiada),
7. własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata:
a) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
b) o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) o stanie zdrowia pozwalającym na objęcie stanowiska
d) o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź w przypadku jej prowadzenia,
o profilu działalności gospodarczej,
e) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji,
f) o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonej i opisanej kopercie „Nabór na stanowisko inspektora w Sekcji Księgowości" w siedzibie Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej – Grójec ul. Niepodległości 6a w godzinach od 8 00 do 1500 lub przesłać drogą pocztową na wyżej wymieniony adres z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora w Sekcji Księgowości". Dokumenty należy składać do dnia 5 lutego 2025 r. (w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień dostarczenia do urzędu – data nadania przesyłki nie ma znaczenia). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane!
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zostanie opublikowana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej na stronie www.grojecmiasto.pl i na tablicy ogłoszeń MGOPS i UG i M.
Dodatkowych informacji o naborze udziela
- Izabella Socha tel. 48 664 36 78 wew. 42
Dyrektor
Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grójcu